Whatsapp

+31618971418

Email naar

info@topbid.nl

Levertijd

Circa 1-5 werkdagen

Veel Gestelde Vragen

Hoe kan ik een voucher ontvangen?

In onze nieuwsbrieven geven wij regelmatig een voucher weg. Deze voucher kun je gebruiken voor nog eens extra korting op het artikel. Meld je dus aan voor onze nieuwsbrief

Back to Index

Ik heb een klacht, opmerking of tip

Wij staan altijd open voor eventuele klachten, opmerkingen of tips. Hiervoor kan je ons mailen via info@topbid.nl of schrijven naar: WhatsApp 0618971418

Back to Index

Wanneer wordt het geld van mijn retourneerde bestelling teruggestort?

Bij binnenkomst van de retourzending, wordt deze zo spoedig mogelijk verwerkt. Eventueel vervangende artikelen worden tevens zo spoedig mogelijk verstuurd. Indien je geld van ons terugkrijgt, verwerken wij deze terugbetaling binnen 14 werkdagen. Het is afhankelijk van de snelheid van je bank wanneer het geld op je rekening staat

Back to Index

Waar moet ik op letten tijdens het retour sturen?

Het is belangrijk om (indien mogelijk) het product in de originele verpakking terug te sturen in een omverpakking, voldoende te frankeren en de factuur bij te sluiten. Uiteraard mogen de geretourneerde producten niet gedragen of gewassen zijn en moeten ze voorzien zijn van alle eventuele labels en verpakkingen. De artikelen mogen gepast, maar niet gedragen worden. Schoenendozen dienen niet gebruikt te worden als verzenddoos en dienen dus niet voorzien te worden van plakband of stickers. Bewaar artikelen ook niet in een rokerige ruimte of in een keuken aangezien artikelen met een geur niet als retour geaccepteerd worden. Ondergoed is vanuit hygiënisch oogpunt uitgezonderd van de retourprocedure

Back to Index

Wat moet ik doen als het product beschadigd is?

Heb je je product ontvangen, maar is deze defect of beschadigt? Dan kun je dit retourneren.

Back to Index

Hoe kan ik een gekocht product retourneren?

Is je product niet naar verwachting? Dan kun je het uiteraard retourneren. Alle informatie met betrekking tot retourneren kun je vinden onder het kopje retourbeleid onderaan de pagina

Back to Index

Wat gebeurt er als ik niet thuis ben tijdens de levering?

Het kan voorkomen dat u niet thuis bent als een pakket wordt bezorgd. Wanneer u en de buren ook bij de tweede bezorgpoging niet thuis zijn, kunt u uw pakket binnen twee weken afhalen op een dichtbijgelegen Postkantoor of Pakketpunt.

Back to Index

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

De verzendtijd van je pakket is 3-7 dagen, mits anders wordt aangegeven. Heb je na zeven dagen nog niks in huis, stuur dan een mail naar de klantenservice via info@topbid.nl. Vermeld altijd je bestelnummer.

Back to Index

Hoe kunnen jullie zoveel korting weggeven?

Topbid.nl is een webwinkel met dagaanbiedingen. Topbid.nl hanteert het business model van lage marges en hoge verkoopvolumes. Doordat topbid.nl de eigen marge laag houdt, kunt u als consument een kwalitatief product met hoge korting kopen.

Back to Index

Hoe lang is een deal beschikbaar?

De aanbiedingen zijn 24 uur beschikbaar en worden van 00.00 tot 23:59 uur verwisseld met nieuwe topdeals.

Back to Index
Please wait...

Subscribe to our newsletter

Want to be notified when our article is published? Enter your email address and name below to be the first to know.
x

topbid.nl trakteert: 10% kassa korting op de hele collectie

Altijd op de hoogte blijven van nieuwe aanbiedingen en trends? Meld je aan op de nieuwsbrief :-)